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KAMPFBIBER81

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  1. KAMPFBIBER81

    Trainingssession

    Also, gefällt dir die Aussage oder mein Gejammer?
  2. KAMPFBIBER81

    Trainingssession

    Meine Güte ist Fronkreisch eine verkackte Drecksstrecke. Elend lange Geraden, extreme Late Apex Kurve oder so eng, dass man sie kaum kriegt. Bähh, grusig... Zum Glück muss ich die nicht fahren, mir hats gestern nach ein paar Runden den Nuggi rausgejagt. Da schaue ich lieber Le Mans Quali als so ein Käse fahren. Ich wünsche Euch viel Spass im Rennen
  3. KAMPFBIBER81

    Trainingssession

    Ühhh, so spät bin ich schon fast im Bettchen Mache wohl um 22.00 fertich.
  4. KAMPFBIBER81

    Trainingssession

    Jemand bei einer spontanen Trainingssession heute Abend dabei?
  5. KAMPFBIBER81

    Trainingssession

    Beschreibung des Termins: Gemeinsame Trainingssession Anmeldung erwünscht Fragen, Kommentare und Diskussionen können unten gepostet werden. Server: www.FLANC.ch Saison Strecke: Gemäss aktueller Servereinstellung Fahrzeug / Fahrzeugklasse: F1 2004 Einschränkung / Auflagen: Keine Kommunikation via TS erwünscht pTracker bitte installieren. Format: Selbstverständlich steht unser FLANC Server wie gewohnt immer 7x24 zur Verfügung. Diese Session soll dazu dienen, hin und wieder möglichst viele Piloten zu einem gemeinsamen Training zu animieren und findet deshalb am gewohnten Rennabend in den Wochen ohne Rennen statt. Statistik: HIER Alle Infos Saison 2018: HIER Server-Admin: Nicht erforderlich
  6. KAMPFBIBER81

    Simetik Cockpits - Sim Gear

    Typisch Materialfahrer halt 😛
  7. KAMPFBIBER81

    Simetik Cockpits - Sim Gear

    Was dir lieber ist, völlig egal.
  8. KAMPFBIBER81

    AC F1 2004 - GP Niederlande (Zandvoort)

    bis

    Sehe ich genau so wie Cheech. Als Überholender geht man von einem gewissen Muster aus, wie sich der Vordermann verhalten wird. Dazu gehört, dass man die normale Rennlinie fährt und nicht plötzlich unvorsehrbare Manöver produziert. So kann der Überholende sein Manöver viel besser und vorallem für beide Parteien sicherer planen und ausführen. Wenn man neben die Piste räubert, besteht zudem die Gefahr, das Fahrzeug zu verlieren und wenns schief läuft, räumt man noch jemanden ab, was doch sehr schade wäre
  9. KAMPFBIBER81

    Fanatec - Sim Gear

    Wenn Du den Fanatec Support überzeugen kannst, Dir die Schalteinheit zu schicken, dann kann man das selber machen. Niveau: undressierter Affe (= kannst Du somit selber machen und musst nicht die Zeit der arbeitenden Bevölkerung vergeuden) Ersatzwheels verschickt Fanatec Support seit Jahren nicht mehr, bezahlte "Ersatzwheels" aber schon. Versuchst Du Status als Imperator der Materialfahrer zu zementieren?
  10. KAMPFBIBER81

    AC F1 2004 - GP Kanada (Montreal)

    bis

    sTracker Rangliste aktuell
  11. KAMPFBIBER81

    Simetik Cockpits - Sim Gear

    Ausser der ganze Simulator kippt gegen hinten um, wenn sich Minu reinsetzt
  12. KAMPFBIBER81

    pCARS 2 von Slightly Mad Studios

    Physics of Spirit of Le Mans DLC
  13. KAMPFBIBER81

    Automobilista von Reiza Studios

    Automobilista v1.5.1 is now out - includes a new Drift Series & Game mode, F-Ultimate 2018 series, an updated Interlagos, a comprehensive AI revision, snowed in Buskerud Ice track and a whole set of further updates and fixes.The new DRIFT series comes as free base content to all game owners and is a perfect addition to those who enjoy some serious sideways action!V1.5.1 is the conclusion of developments that hadn´t been quite wrapped up in time for v1.5 release, along with some bug fixing and general maintenance. Save for some essential bug fixing for an eventual hotfix (and the final DLC, still TBA), this update should conclude Automobilista development. Hopefully it´s been made worth the extra waiting time!Below is the changelog for v1.5.01 -> V1.5.10: NEW CONTENT-Added Drift Series & Drift game mode-Added F-Ultimate 2018 series-Added Super F-Dirt series-Added Buskerud Ice, Mendig Drift, Foz Tarmac track layoutsGENERAL-Fixed a CTD at track load if no sound card was found-Increased and added ability to customize number of entries shown on Standings TV Display via customingamelayout.INI-Added repair existing damage to escape to pits rules (Semi Realistic and up)-Added restoring of Tow to Garage value when rejoining an online game-Adjusted Driver Labels to only show a users RaceRank score online if they have a score (higher than 0)-Fixed an issue where font shadows bleed through when text is fading out (Driver Labels)-Added UI option to completely disable XInput detection-Reduced size of final cut track warning message as it overran the TV Overlay background.-Fixed an issue where a users PB lap times were registered as the fastest overall lap in a race online-Fixed wheel rotation not being locked on external / non cockpit cameras (when driver is visible)-Minor optimizations to audio code -Kick both users if two join with the same steam id on a RaceRank server-Added a reason digit when users are kicked from a RaceRank serverAI-Comprehensive Revision of AI Code resulting in better racing abilities throughout-Fixed Turbo Data not getting reset for AI when loading a new vehicle (could lead to AIs running out of fuel)-AI are now also restricted by limited tire sets setting (along with some basic strategical decisions)-Adjusted AI brake usage -Updated AI Aggression scalars for all cars to a more consistent baseline-Fixed an issue with AI lifting off when passing at the start finish line-Added HDV Param AIPassLatScalar - This is how much extra space a car leaves to pass when overtaking when they have 0% aggression (default is 2 meters plus a base 0.5m)-Added HDV Param AIForcePassCarLength - This is the distance in car lengths behind the car ahead that the AI will greatly increase their likelyhood to attempt a pass. Default is 0.6, higher, 1.0 or so recommended for slower carsCONTENT FIXES & UPDATES-Interlagos: Updated 2017 version to include latest Cafe chicane layout, curb design & other cosmetic updates-Hockenheim: Removed dust from road on the left entering stadium section in historic layouts-Ibarra: Slightly improved AI performance in both layouts-Fixed various Z-fighting & other graphical glitches at Montreal, Adelaide, Brasilia, Buenos Aires, Brands Hatch, Cadwell, Imola, Guapore, Curitiba, Caruaru, Campo Grande, Cordoba, Goiania, Jacarepagua, Johannesburg, Kansai, Santa Cruz, Taruma, Velocittá -Bumped up default night brightness for slightly better night time visibility-Set default fuel load for all cars to half tank capacity-Updated AJR, F-Vintage, F-Dirt realfeel FFB values-Adjusted aero effects on wake for F-V12, F-V10, F-Reiza, F-Extreme-Caterham: Reduced team names-SuperV8: Talent files typo fixes-TC Classics: Adjusted clutch torque to avoid slipping on some cars; Fixed engines with wrong sound emission positions; AI tweaks; Fixed typo on Fusca 04 team-Montana: Small tire model adjustment-FTruck: Adjusted fuel estimation & adjustable boost innacurately allowed in FC Truck-F-V10: full team names to avoid mixing up in all cars / tracks; Increased downshift protection to avoid engine blow-ups-AJR: Bumped up Judd V10 engine blowup thrasholds to fix excessive failures-MCR200: Moved default brake bias slightly forward
  14. KAMPFBIBER81

    pCARS 2 von Slightly Mad Studios

    Patch 6 und Spirit of Le Mans DLC sind da: Project CARS 2 - PC Update 1.6.0.0Various improvements, fixes and optimisations.Fixed occasional stability issues.Improved usability of in-game tools. Improved AI ability at various tracks. Improved the penalty system. Optimised tyre wear in wet conditions. Optimisations to LiveTrack at various tracks. Improved track-limit zones. Other miscellaneous fixes. Spirit of Le Mans DLC Fahren Sie in Le Mans von damals und von heute um den Sieg, mit dem Project CARS 2 “Spirit of Le Mans” Paket. Bestreiten Sie das Duell der Titanen im Ferrari und Porsche auf dem haarklein und realitätsnah gestalteten Rundkurs von Le Sarthe, der auch im Film Le Mans zu sehen ist. Fahren Sie den V12 Ferrari 512 S und 512 M sowie den Porsche 917 LH mit luftgekühltem Zwölfzylinder-Mittelmotor und erleben Sie die große Ära der Rennautos. Dann folgt ein Sprung zu den High-Tech-Helden von heute - dem Toyota TS050 Hybrid, dem Porsche 919 Hybrid und zwei von Audis überlegenen Modellen, dem Audi R18 (Fuji 2016) mit hohem Grip und dem schnellen Audi R18 (Le Mans 2016). Helden von früher und heute auf dem legendären Rundkurs Le Sarthe: das ist der “Spirit of Le Mans”.
  15. KAMPFBIBER81

    Automobilista von Reiza Studios

    Die Gerüchteküche geht davon aus, dass das neue Reiza Spiel auf der rFactor2 Engine aufbauen könnte.
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